Recensioner

2017-08-11

För el. fullständigt namn : Simon Larsson

Typ av cyklist : Aktiv Motionär. Har genomfört ett antal Svenska Klassiker. Flera motionslopp på cykel samt 9 st fulldistans IRONMAN tävlingar i USA och Europa.

Ålder : 42

 

Ergonomisk inställning : Ja

 

Min upplevelse med Velocite Syn :

Jag såg verkligen fram emot att få möjlighet att få prova Velocite Syn under en veckas tid. Jag har under flera år cyklat på Trekk, Canondale, Bianchi, Scott. Att jämföra den erfarenheten mot för mig ett helt nytt märke var verkligen en intressant upplevelse.

Innan testveckan läste jag på vilka som stod bakom Velocite och det är verkligen ett företag med fokus på innovation och produktutveckling. De vågar också välja design som går i linje med optimerad funktionalitet och köregenskaper.

Cykeln är mycket tilltalande utifrån design och väcker uppmärksamhet även ifrån de som inte brukar kommentera en cykeln utseende. Den erbjuds i flera olika färgutföranden. Det som står ut med tanke på design är den ganska breda ramen vilket gör att den känns rejält byggd. Däremot så är den självklart oerhört lättmanövrerad och det finns en tanke med att den är byggd på detta sätt om man läser på kring tillverkarnas design filosofi.

Designen är kopplad till den styvhet som teamet på Velocite har lyckats med. Min känsla när jag körde tuffare ingångdragningar i backe eller ifrån låg fart var att kraftöverföringen svarade direkt. Detta var en skillnad i jämförelse med andra cyklar.

Trots att jag är van vid många timmar i tempoställning pga mitt fokus på triathlon så upplevde jag cykeln som komfortabel och bekväm efter några längre rundor. Sittställningen känns offensiv.

Ett par bra hjul är ett måste om målet är att kapa tid och få upp farten i cyklingen. Det var därför glädjande att Velocites hjul par även hade god kvalité. Hjulen medförde att totalupplevelsen både utseende och kvalitetsmässigt höjdes rejält.

Som så många andra cyklister så har jag senaste åren kört på Shimano system därför var jag initialt tveksam till Campagnolo. Detta blev dock inte fallet efter några rundor. De svarade fint direkt och fungerade perfekt. Min upplevesle är att samtliga komponenter på cykeln var valda med omsorg och allt fungerade mycket bra.

Efter att ha cyklat under en vecka på den Upplänska slätten så är jag positivt överaskad och kan verkligen rekommendera cykeln. Tack för ett fint bemötande och en pragmatisk dialog med Micke på Elitcykel Sverige.

Velocite är ett märke vi kommer att höra mer ifrån i Sverige.

 

2016-05-01

För el. fullständigt namn : Robert Jugen Raschke

 

Typ av cyklist : Motionär. Började cykla "på riktigt" för ca 4 år sedan och cyklar ett antal motionslopp per år

 

Ålder : 29

 

Ergonomisk inställning : Ja

 

Min upplevelse med Velocite Syn : Jag har försökt att använda Velocite Syn så varierat som möjligt under den veckan jag har haft den. Allt från korta turer upp till långpass på en 6-7 mil. Jag har även valt att spurta mer både på flacken och uppför backar. Dels för att det va ett av målen med provcyklingen och för att testa på den så mycket som möjligt men även för att cykeln verkligen bjuder in till att köras lite hårdare, man kan inte riktigt låta bli att trycka på uppför backen istället för att bara växla ner och ta det lite lugnt i backarna. Det är med andra ord en riktigt skön känsla då man trycker på lite extra med den här cykeln och det blir svårt att låta bli.

 

Jag skulle gissa att min sittställning är lite mittemellan komfort och aero. Cykeln kändes snabbare än min vanliga cykel, som att jag hade lättare att hålla hastigheten uppe under längre perioder utan samma ansträngning.

 

Min vanliga cykel är en aluminiumcykel från sent 90-tal så jag märkte absolut en stor skillnad. Jag skulle absolut kunna tänka mig att köpa en Velocite Syn själv och kan absolut rekommendera denna cykel.

 

För el. fullständigt namn : Michael Åhman

 

Typ av cyklist : motionär

 

Ålder : 61

 

Ergonomisk inställning : Nej

 

Min upplevelse med Velocite Syn : Jag testade Velocite Syn under två träningspass på fem respektive åtta mil. Vägarna var rosländskt småkuperade och i det ena fallet körde jag en del intervaller/spurter för att strecha ben och cykel lite extra.

 

Jag cyklar i normalfall på en Wilier Cento1 från 2014 som är en modern kolfiberhoj i "semi-proffs-kategorin", alltså ganska jämförbar med Velocite Syn i pris/konstruktion.

 

Jag väger 95+ kg och brukar känna en viss svaj i ram/vevhus om jag trycker hårt på pedalerna (exempelvis vid klättring uppför, speciellt stående) på billigare kolfibercyklar och på alla aluminiumcyklar. Något sådant kände jag inte av i Velocite Syn.

 

Den var i stället mycket styv och mycket responsiv. Den energi som trycks ned i pedalerna går till drivning av cykeln och går inte bort i effektförluster. Mycket positivt.

 

Den stabilitet som finns i vevparti/ram går också igen i det extremt biffiga styrröret. Allt sammanräknat medför det att cykeln upplevs trygg även i snabbare utförskörningar, även på usel svensk asfalt med många "bumps" och hål i vägen. Högsta betyg där. Hjulen som är så viktiga %u2013 i detta fall Venn Alter 44 TCD %u2013 upplevdes också mycket styva, men ändå (på kolfibervis) förvånansvärt komfortabla.

 

Slutbetyg: En responsiv, styv men ändå komfortabel kolfiberracer som gör de allra flesta cyklister en aning snabbare. Om jag inte redan haft en så bra cykel så hade jag lätt kunnat tänka mig att äga och köra en Velocite Syn.

 

En liten detalj dock: Kolfiber-sadelstolpar och kolfiberramar brukar vara ett elände när det gäller att få justeringen att sitta. Det gäller även Velocite Syn, och där bör nog tillverkarna titta över själva justreringsmekaniken.

 

För el. fullständigt namn : Joakim Ramqvist Hallin

 

Typ av cyklist : Jag är en s.k "motionär" som började cykla för ca 6 år sedan och cyklar ett antal motionslopp per år, däribland Vätternrundan.

 

Ålder : 39

 

Min upplevelse med Velocite Syn : Första träningspasset var egentligen Skandisloppet vilket var en upplevelse i sig med kyla och vind. Hämtade cykeln kvällen innan och cyklade några pass dagarna efteråt i mestadels flack mark.

 

Cykeln kändes snabb och var mycket styv, den svarade således bra på mina rörelser. Tyckte om sadeln och den aggressiva sittställningen. Skönt styre och "bockställningen" kändes mer bekväm än på tidigare provade cyklar. Aerodynamiskt byggd med en tävlingkänsla får avsluta min recension.

 

Bör dock medge att cykeln kändes lite liten för mig men det var säkert mer en inställningsfråga så en riktig bike-fit hör här till sin plats.

 

För el. fullständigt namn: Fredrik Westerberg

 

Typ av cyklist: Motionär som genomför en svensk klassiker

 

Ålder: 37

 

Ergonomisk inställning : Ja

 

Min upplevelse med Velocite Syn: Velocite Syn och Vätternrundan 2016.

Ni som ledsnar fort, varning denna Rapport är lång!

Jag fick äran att testa en Velocite Syn under vätternveckan när jag kom i kontakt med Elitcykel Sverige via denna grupp. En teståkare hade fått förhinder och där stod jag på tur hux flux. Jag fick hjälp att ställa in cykeln efter lite ergonomiskt tänk och de första rundorna kändes underbara ingen värk, härlig fart och ett härligt ljud från cykeln. Förväntningarna var höga!!

Inför sista rundan hörde jag ett lite ljud från kedjan och istället för att ta mig tid och åka upp till Väddö lämnade jag in cykeln på en cykelverkstad i Norrtälje. Det visade sig att en länk var sned och tog i någon komponent. Kedjan byttes och allt var frid och fröjd.

Start 20,40 allt kändes på top och vi rulla iväg. Redan efter någon mil börja det krångla. Till och från hoppade kedjan och jag kunde endast använda en handfull av växlar utan att kedjan hoppade. Trots flera depåstop med cykelservice blev det inte bättre och i Jönköping tog jag beslutat att överge denna fantastiska cykel. Min "gamla" cykel levererades till Jönköping. Den cykeln som jag nästan bara har dåliga minnen av "trots Bikefit" skulle nu bli min följeslagare de sista 20 milen.

Värken kom direkt ländrygg, nacke, handleder och rumpa värkte som aldrig för och vetskapen av att det var 20 mil kvar fick min mentala hälsa att vackla. Men alternativet var att ligga i buskarna och meka kedja stup i kvarten så det gick bort.

Värken vart bara värre och värre och då kom regnet kanske inte det mest ihållande men herregud så blött jag blev. Frusen, arg och smått less funderade jag på olika ursäkter för att bryta loppet jag kunde komma tillbaka nästa år jag kom i allafall 12 mil mm mm. Det gick inte en sekund utan att jag inte tänkte på att bryta mellan typ 12 och 20 mil. Va händer då?

Jo mina knän börjar smått värka och det positiva var att värken blev så kraftig att kroppens andra delar kopplades bort. När vi var i boviken försökte jag kyla knäna så mycket det gick och efter denna depå tog helvetet över. I Hammarsundet (40km till mål) letade jag febrilt efter kylpåsar som tyvärr inte fanns att tillgå. Jag fortsatte och kyla med vatten och efter varje depå kändes det bättre i ungefär 3-4 min innan smärtan tog över igen. Vid sista depån (23km från mål) hade jag bestämt mig jag bryter. Men med kylning och en tejpning som endast fungerade med placebo effekten tills clipsen hade fastnat i pedalerna bar det iväg mot målet. De två sista milen var det värsta jag varit med om i mitt liv. Med knäna stora som handbollar och inte ett minne av hur terrängen såg ut kämpade jag på för allt jag orkade. Jag lovade mig själv! Om jag kom i mål skulle jag gå ner till sjön och kasta cykeln i densamme.

Sista timmen/timmarna grät jag konstant något som jag bara gjort en gång tidigare i mitt vuxna liv. Det var när min dotter föddes! Smärtan och bristen på energi var högst troligt den utlösande faktorn. Men jag tog mig i mål och kanske främst för att min följeslagare pushade mig enda in på mållinjen. Då va det dags att kasta cykeln i sjön, samtidigt kom jag på att hjulen tillhörde Elitcykel Sverige så planerna blev ändrade!

Den kvällen for många tankar i huvudet, Jag sa till mig själv att detta var första och sista gången. Jag hatade cyklar just då igår kväll. Men idag när jag var och lämnade cykeln hos Elitcykel Sverige, påmindes jag om att det var en härlig känsla med just den cykeln Styret, sadeln, farten och när dessutom växlarna efter några minuter var justerade och fungerade som de skulle började tankarna växa! Nu har jag en tid att slå och med några färre haverier borde den faktiskt vara väldigt lätt att slå. 18h och 7 min torde vara den sämsta tiden i min ålderskategori ever. Så vem vet kanske står jag där på mållinjen nästa år med en egen Velocite SYN. Stort tack till https://elitcykelsverige.se/ för support goda råd mm. Jag ångrar mig att jag inte lätt kedjan bli bytt av Elitcykel för då hade det kanske räckte med 14-15 h och jag hade troligtvis inte varit i närheten av de smärtor jag fick under gårdagens tur.

PS idag har jag crawltränat i simhallen fast med en "dolme" och bara använt armarna. Hoppet om en svensk klassiker lever vidare med 19 dagar kvar till Vansbro och 2/4 delmoment avklarade!!

 

För el. fullständigt namn : Birger Martinsson

 

Typ av cyklist : Motionär

 

Ålder : 63

 

Ergonomisk inställning : Ja

 

Min upplevelse med Velocite Syn : Jag har upptäckt landsvägscykling på senare år. Jag löpte mycket förr men knäna tog för mycket stryk och då blev cykling ett perfekt alternativ för att hålla konditionen på rätt nivå. För ca 5 år sedan köpte jag en Giant Hybridcykel som jag har tränat ganska mycket på och för 2 år sedan köpte jag en begagnad Merckx EMX-1 och är, tills nu, ganska nöjd med den.

Nu har jag fått testa en Velocite Syn i en vecka samt under ett motionslopp, Roslagsrundan, 100 km. Jag har förutom tävlingen varit ute tre gånger för träning och test av cykeln, ca. 3-6 mil varje gång. Det har varit på relativt backiga och kurviga Roslagsvägar. Jag har inte testat spurter/intervaller men väl backträning med max energi uppför.

Några bestående intryck av cykeln:

Styvheten är bra mycket bättre än i min cykel. Den är därför mycket lättcyklad och snabb. Trots styvheten är den inte obekväm på dålig väg utan sväljer ojämnheter utan obehagliga skakningar eller vibrationer.

Jag var först lite tveksam till sadeln som inte har någon som helst stoppning men även efter Roslagsrundans 10 mil så hade jag inte det minsta ont.

Växelpaketet från Campagnolo kändes ovant i början men efter tillvänjning är det lättare att växla med. Växlar ned med spaken bakom bromsen och upp med knappen vid tummen.

En liten negativ detalj gäller sadelstolpens infästning i ramen. På min lånecykel gick det inte att låsa den helt utan efter några km så ville sadeln sjunka ner någon eller några cm. Jag tror dock att det är en "barnsjukdom" som Velocite snart kommer att åtgärda.

Jag skulle definitivt kunna tänka mig att äga en Velocite-cykel. Däremot känner jag att jag, för min ålder av snart 64 år, inte kommer att ha full nytta av en sådan extrem tävlingscykel utan får nöja mig med enklare varianter.

För träning och tävling är det en cykel som jag definitivt skulle kunna rekommendera till alla som vill få ut lite extra fart i sitt cyklande.

 

För el. fullständigt namn : Thomas Johansson

 

Typ av cyklist : Motionär cyklat i 4 år, cyklar ett par lopp per år. Vättern bla.

 

Ålder : 50

 

Ergonomisk inställning : Ja

 

Min upplevelse med Velocite Syn : Har kört 3 pass men Velocite Syn, ett flackt blåsigt och regnigt pass på min referensrunda (ensam). 2 mer kuperade rundor med varierande hastighet många igångdrag och bra motlut och utförskörningar (Grupp, 4 och 6 mil). Cyklar normalt på en enklare något tyngre carboncykel. Jag upplever Velociten som en lätt cykel som ger snabb respons vid igångdrag och i backar. Hjul och ram känns styva och ger bra kontakt direkt. Cockpit passade mig väldigt bra med skönt styre och Campa reglagen funkade fint. Även den helt ostoppade sadeln fungerade bra, vilket jag inte trodde den skulle göra. Jämfört med min cykel så upplever jag Velociten som att den går lättare i motvind men tar mer sidvind (troligen pga högre profil på hjulen) samt att den är betydligt styvare och ger bättre respons. Den känns även väldigt stabil utför och känns trygg i höga farter. Enligt min referensrunda så är den snabbare än min egna racer, referensrundan innehöll både regn och motv ind och fick ändå ett högre snitt än normalt med samma upplevda ansträngning. Fick även prova den i regn och skivbromsarna fungerade fint när det blev blött. Jag upplever Velociten som kvickare stabilare och mer responsiv än min cykel, den känns inte lika komfortabel i höga farter på ojämna grova vägar dock. Baksidan av en styv cykel antar jag. Jag skulle absolut kunna tänka mig att äga en Velocite Syn och skulle rekommendera den till de som söker en cykel av denna typ. Jag skulle dock byta ut de bromsar som satt monterade på testcykeln och byta ut de svampiga mekaniska oken mot hydrauliska som brukar ha bättre känsla. Fick jättebra hjälp av Michael att ställa in cykeln perfekt, vilket bidrog till en bra upplevelse av testveckan. Tack för den hjälpen och att jag fick möjlighet att testa den fina cykeln.

 

För el. fullständigt namn : Joakim Norling

 

Typ av cyklist : Aktiv Motionär. Har tävlingscyklat under 80-talet. Cyklar nu ett flertal motionslopp om året.

 

Ålder : 47

 

Ergonomisk inställning : Ja

 

Min upplevelse med Velocite Syn : Jag har testkört Velocite Syn (L) under några dagar ca 40 mil. Dessa 40 mil har bestått av blandad landsvägskörning i Stockholmslän.

 

Velocite Syn cykeln har komponenter som Chorus Campagnolo växelsystem med skivbromsar, Ven Alter 44 TCD hjul.

 

Min första upplevelse av cykeln var att den kändes otroligt styv och något obehaglig att cykla på, men det ändra sig ganska snabbt. Efter bara ett par mil var upplevelsen en helt annan. Ramens utförande medför att all kraft över vevarna går ut i hjulen och inte försvinner i sidled och det gör att mindre energi går åt. När man cyklar med riktigt rundtramp på slätmark och uppför känns cykeln som en raket. Ger ett otroligt gensvar på varje rundtramp.

Ramen och hjulen ihop gör cykeln mindre vindkänslig, samt vid högre hastigheter (ca 70 km/h) känns den väldigt stabil. Växelsystemet kändes inte rätt från början efter som jag är van med Shimano. Under dessa 40 mil så har jag ändrat uppfattning om Campagnolo.

 

Jag skulle definitivt kunna tänka mig att äga en Velocite Syn ram (M), Ven Alter 44 TCD hjul. Kände att testcykeln var en storlek för stor.

 

Cykeln gav verkligen mersmak. Tack så mycket för möjligheten att få testköra Velocite Syn

 

För el. fullständigt namn : Tobias Palmberg

 

Typ av cyklist : Nybörjare med vinnarskallle. Började med landsväg i april 2015, men har åkt ett flertal motionslopp, varit på träningsläger i Spanien och är redan inbiten 'nörd'.

 

Ålder : 42

 

Ergonomisk inställning : Ja

 

Min upplevelse med Velocite Syn: Först när jag hämtade cykeln så var min första tanke 'jädrar vad snygg cykeln är!' Detta har jag under min testperiod fått höra flertalet gånger av andra cyklister, så att den är rent estetiskt stilfull är det ingen tvekan om.

När jag lyfte upp cykeln så kändes den något tyngre än den cykeln jag cyklar med privat. Troligtvis pga skivbromsarna. Detta är dock inte något som jag känt påverkat mina cykelturer alls negativt. Första turen var en lugn 'känna-på tur' där jag ville bekanta mig med växlarna, hur ramen känns osv.

Andra turen blev mer av ett riktigt träningspass. Det var slätmark, vissa backar, tog några spurter osv.

De efterföljande passen gick i samma anda, dvs försökte få in alla element för att testa cykeln ordentligt.

Vi börjar med det jag inte riktigt kom överrens med cykeln om. Växlarna är mekaniska Campa Chorus. Jag kommer från Shimano di2 (elektroniska) och här fick man ju 'ta i' lite mer vid växlingen, där elektroniska mer är som touchknappar. Men detta är bara en vanesak och har egentligen inget med själva cykeln att göra. Växlarna var dock precisa, så inga problem där.

Det andra var att skivbromsen fram gnisslande vid inbromsning. Detta är säkert åtgärdat med lite inställningar, så inga problem där heller egentligen.

 

Det positiva; ja vad ska man säga...det är en cykel som pushar dig fram, och i motlut så trycker den dig uppför. Ramen är otroligt styv, så när man står och kämpar sig uppför backen så vill Syn bara ta dig upp, upp vid varje pedaltramp, istället för många andra cyklar där cykeln kränger mer vänster-upp, höger-upp osv. I utförskörningen så fick jag nästan gåshud. Kändes som att jag kunde ligga i mycket högre hastighet vid utförs-svängningar, likt en motorcykel där man lägger ner knät i backen. Otroligt skön utför där det svänger, här känns cykeln verkligen stabil!

Sadeln; blev tveksam först eftersom den är helt ostoppad. Men den var riktigt skön! Inga problem alls att ta turer på dryga 80km (vilket var den längsta turen jag han med).

Sedan som jag redan nämnt, utseendet. Fick höra många som sa att cykeln är otroligt snygg, både när jag cyklade + de kommentarer jag fått på de bilder jag lagt ut.

 

Summarum: En otroligt snygg cykel med en ram som är riktigt styv som gör åkningen till ren njutning både på planmark, uppför och utför. Lägg till elektroniska växlar (en smak/vanesak iof) så är det top-of-the-art!

 

För el. fullständigt namn: JOAKIM RAMQVIST HALLIN

 

Typ av cyklist: MOTIONÄRELIT

 

Ålder: 38

 

Ergonomisk inställning : Ja

 

Min upplevelse med Velocite Syn: Hej! Valde att ställa upp i både Roslagshösten, med start och mål i Uppl Väsby, distans ca 135 km respektive Vikingarundan nu i helgen med start och mål i G:la Uppsala, (ca 1 mil norr om Uppsala) distans ca 140 km nu i helgen. Arrangörer Fredrikshof's CK resp Uppsala CK, två mkt välskötta och anrika föreningar. STOR vän av natur som jag är och tycker så mkt om, särskilt dessa två i härlig Roslagsmiljö samt Vikinga och Vendeltida trakter gjorde mitt val av just dessa två lopp enkelt, därav min medverkan i nämnda tävl. Att få träffa "gamla" cykelkompisar var också en fördel, gammal Uppsalabo som jag är. Roligt och skoj var det med alla positiva kommentarer och frågor när dem lade märke till "Syn" modellen, ngr ville provcykla på plats, ;-). Val av cykel, också det viktigt och allt viktigare ju mer intr du blir. varför inte köra m ett av dem bättre märkena då på marknaden, i Velocite och Velocitebikes? Bättre cykel/cyklar har jag ej kört sådana d istanser med tid och då har jag provat en hel del märken. Det som urskiljer och gör Velocite, modell "Helios" (cyklade med den på Roslagshösten) men i synnerhet "Syn modellen" är dess helt problemfria kvalité komponenter, tänker här mest på styre, hjul, ram och växelsystem samt den otroligt proffsiga och servicevänliga agent i Elitcykelsverige, där just den servicen är svår att konkurrera med och finna ngn annan stans. Mitt cykelval här hade inga konkurrenter kan jag här tillägga! Synens styvhet med utmärkta, snabba och kvicka hjul samt växelsystemet gjorde Vikingarundan till en njutning, snittade dryga 38 km/h vilket är rekord för mig under ett så långt lopp. Tänk på att jag cyklade själv 3-4 mil samt med mot och sidvind för att inte tala om regnet 3/4 av loppet. Här kan jag tacka Velocite och SYN modellen definitivt, helt klart. Kan lägga till att jag sov 2 h innan start och startade utan frukost, den konsumerades på cykeln. Den lätta sadeln (112 gr), växelsystemet och det

aerodynamiska styret för att bara nämna ngr av dem topp komponenter i världsklass min "springare" utrustats med, fungerade klanderfritt vilket jag återigen vill framföra,som en maskin vilket vi cyklister eftersträvar och önskar när vi väljer val av våra racercyklar. Här kan jag mkt starkt rek att du tar kontakt m Elitcykelsverige för en fri provvecka ell hur Ni kommer överrens, bara en sådan sak, vilken fysisk but kan erbj den servicen? Sedan dess kringprodukter med allt ifrån hjälmar och rengörings/olje produkter gör valet ännu lättare. Deras passande cykelkläder är jag också mer än nöjd med. Rek dig att ta en titt på www.elitcykelsverige.se för närmare presentation av cyklar, komponenter och tillbehör som där erbjuds! Att priserna också är lägre än motsvarande topp kvalité cyklar ute på marknaden är ytterligare en bidragande orsak, för att inte tala om den goda servicen vilket gjorde mitt cykelval här lätt och att jag kan rek Velocite vidare, relationsmarknadsföring när d en är som bäst vi talar, ("jag nöjd, du nöjd" jag anv, du anv"). Avslutar med orden, TACK FÖR BÄSTA CYKELN PÅ MARKNADEN, DEN GODA SERVICEN SAMT DET PROFFESSIONELLA BEMÖTANDET, www.elitcykelsverige.se Kommer nu m entusiasm och glädje rek butiken och sidan med cyklarna till samtliga jag känner som har ett liknande intresse härom liksom Ni och jag..

 

OM ELITCYKEL SVERIGE

 

Elitcykel Svergie AB,

med organisationsnummer: 559054-9548,

är ett litet nystartat företag i Roslagen mellan Stockholm och Uppsala, som drivs enskilt endast av ett cykelintresse.

Vi har inriktat oss på att importera märket Velocite som tillhör ett av de kvalitativt starkaste ramarna i cykelvärlden.

Till Velocite så har vi valt Campagnolo chorus som växelgrupp som standard.

Webshoppen kommer att uppdateras kontinuerligt med nya produkter.

Önskas ngt som inte ännu finns med i vårt sortiment så kan en förfrågan skickas till oss så tar vi hem det efter önskemål.

 

Företaget innehar F-skatt och är momsregistrerade

KONTAKTUPPGIFTER

 

Elitcykel Sverige

Norrtäljevägen 34

764 30 Väddö

Sweden

 

Mail adminsitration:

anna@elitcykelsverige.se

0736-96 86 95

Mail försäljning

michael@elitcykelsverige.se

0707-96 26 66